Monday, July 13, 2009

:: second tag :::

sebab malas nk update blog.. so layan buat tag je.. .. tapi bukan pon pn mak ditagging.. tapi rasa macam nak tambahkan kerja yang sedia ada.. hehe:) dan tag ini diambil dari sini.. mintak dihalalkan ya tuan rumah!

1. Bekas kekasih saya – ntah la..tidak diambil tahu pulak.. lagipon tiada kena mengena kan?

2. Saya sedang mendengar – bunyi desingan aircond di kantorku.. binggit nan kekadang mengiramakan lagu.. speaker pc rosak maa! huhu:(

4. Saya suka – berada dirumah bersama orang2 kesayangan saya.. tapi sekarang saya sedang tuag waktu kerja..hehe:)

5. Sahabat-sahabat saya – adalah orang yang sentiasa memberikan dorongan dan semangat dan berkongsi sukaduka bersama...

6. Saya tak faham – kenapa saya bile makin banyak belajar makin jadi tidak tahu..

7. Saya kehilangan – nyawaku juga permata hatiku on 22 feb 2005..

8. Ramai yang berkata – saya mixed arab o india.. wakahkah.. perasann lol!

9. Cinta itu adalah – milik Allah nan Abadi..

10. Di suatu tempat, seseorang sedang – sibuk bekerja namun masih sempat menelefonku.. rindu la tu ekk? ..

11. Saya akan cuba – menjadi yang lebih baik dari hari ini..

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud – infinity..

13. Telefon bimbit saya – kaler merah

14. Bila saya terjaga – saya tahu saya masih bernyawa..

15. Saya paling meluat – org yg menikam kawan dari belakang dan jugak talam dua muka

16. Pesta/parti adalah – grand, stylish and happening surrounding with the people i love the most..

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui – ntahla.. haiwan ni.. kureng la..

19. Hari ini – akan jadi sejarah

20. Malam ini saya akan – menelefon sidia nun diperantauan..

21. Esok pula saya akan – bercuti..

22. Saya betul-betul inginkan – dia sentiasa disisi!

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini – do i look gorgeous..? bulih?

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan – arked permainan.. sbb boboy lebih terkawal.

25. Makanan Barat atau Jepun? – Barattt...

26. Bilik yang terang atau gelap? – ala2 gelap.. supaya boboy cepat tido..

27. Makanan segera adalah – ape yg sy kekadang teringin sangat nk makan..

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – nite.. missed utoo!

29. Lepas ini saya akan – ke pejabat pos..

30. Siapa yang anda ingin tag – nobody.. tapi sesapa nk amik la..

No comments: