Wednesday, July 1, 2009

:: just something to write::

penatnya pn mak rasa.. sebabnya sepanjang hari berada di atas jalanan.. memandu ke beberapa tempat.. dan ada lagi destinasinya namun mahu ditangguhkan ke esok hari saja.. sudah kepenatan.. lagipon tidak perkara itu terlalu mendesak.. disebabkan asek dok menunggu saja sepanjang hari.. ke bank.. maka bertambahlah kadar kepenatan pn mak.

pagi tadi menunggu2 dibank.. menunggu giliran dah satu hal (walau xbanyak customer tapi lembab jek) tapi kena pulak menunggu line on... lagi lah.. berejam.. kenapa lately maybank asek offline jek? samada hendak atau tidak terpaksalah jugak pn. mak menunggu beberapa jam sebab urusniaga ini telah ditangguhkan dari semalam.. dan perlu disegerakan..agak ketensian namun.. itulah rutin.. walaupon sama saja apa yang dilakukan setiap hari namun tetap ada spicenya kan.. menambahkan warna warni kehidupan..

kemudian ke company secretary.. menunggu lagi.. dah la the owner berada di luar kawasan tapi syukerlah kerna masih jua dapat dihubungi... namun masih jua terpaksa menunggu.. menunggu dia tiba di opisnya dan kemudian pulak menunggu dia menyiapkan dokumen document yang dijanji siap hari ni tetapi masih jua belom disiapkan lagi.. waiting lagi.. hehe:) pon begitu tidaklah pn. mak ketensian sangat menunggu yang ini .. but stil she hate waiting.. hehe:) so bersabarlah pn. mak..

no update pasal boboy jugak hari ini.. sebab boboy dibercutikan dari membuat perangai2..

bulih camgituuu?

daa! take care!

No comments: