Monday, July 27, 2009

:: monday blues ::

selamat hari isnin kengkawan.. ada ke kengkawannya.. adala kot.. hehe:)

pn. mak masih jua mengharungi hari2 biasanya dengan penuh keboringan tanpa boboy disisinya.. rasa agak semacam jugak bile tiadanya sikecik itu yang selalu pn. mak jadikan alasan.. untuk apa jua alasannya.. lambat nak ke tempat keje sbb terpaksa melayan dia.. rumah bersepah sbb dia sangat rajin tolong 'tidy'kan.. hehe:) tapi sebenarnya without boboy pon rumah pn. mak still jugak bersepah2 and rasanya lagi teruk.. wehehee.. pn. mak jugak still lambat jugak ke tempat kerje.. hehe:) monday bluesla katakan.. kekununnya.. tp memang malas sangat nak pegi kerja..

this monday pulak was not like others monday sbb ada komplikasi sedikit ditempat kerja.. komplikasi yang sengaja mereka dibiarkan tergantung dan tidak berkesudahan ... tanpa ada penghujungnya atau penutup yang yang membuat segala permasalah itu dapat berkubur aman...tanpa juga ada jalan penyelesaian yang jelas dan bebas..

ini adalah kerana pn mak mahu agar semua orang2 yang berakal fikiran yang waras itu dapat dapat meneliti dan memikirkan permasalahan itu dengan penuh ketenangan dan keamanan dan bukan lagi dalam pemikiran yang amarah.. so sekarang terpulanglah kepada mereka mahu mencari titik penyudah yang bagaimana.. mahu menyudahkan dengan hati yang lapang dan ikhlas dan mencari penyelesaiannya atau masih mahu ketegak.. dan berpura2 everything ookey tetapi sebenarnya tidak.. terpulang kepada budi akal dan pemikiran memasing..

ada pn. mak kesah!!!.. wakakahkah..

fikir2 dan renung2kanlah!
daa!


No comments: