Thursday, June 18, 2009

:: peristiwa hari ini ::

today tiade story bout boboy sbb boboy still sick.. and tidak ada lagi perangai2 baru yang hendak dicatatkan disini.. semuanya still sama.. pagi2 kena bawak dia meround, malam pulak en. bapak jugak kena bawak meround.. pagi2 bangun awal.. cuma hari ni kelewatan sedikit.. mungkin sebab dia tidak berapa sihat so diakelewatan sikit bangun.. yang mana bagus bagi pn. mak.. xpayah bersekaki jek dengan dia nak buat ape2 kan?

pagi tadi pn. mak bawak cik maid dia pergi interview.. cik maid mahu cari kilijo maa.. kelijo maid ni kurang memberangsangkan.. gaji yang dibayar mungkin memang ciput hehe:) dia mahukan gaji berdigit empat angka maa.. tapi belum kedapatan lagi .. mesti terus berusaha lagi ya cik maid! walaubagaimanapon selamat mencari kerjalah cik maid.. semoga mendapat pekerjaan idaman.. boboy jika cik maid sudah mendapat kerja nanti maka pn.mak akan menghantarnya ke taska la.. mesti si boboy seronok sakan nantikan.. ada ramai kawan.. ada cikgu2.. boboy suka sgt berkawan2 and bergurau senda dengan orang ramai.. hehe:)

dan just now.. pn mak dihubungi oleh cik maid.. bilik makan.. bilik belakang telah dijadikan sebagai bilik makan.. telah terkunci pintunya dan kuncinya tidak dijumpai.. bersama pn mak ini .. ada selonggok kunci tapi tidak ketahuan samaada ada atau tidak kunci bilik tersebut.. dan yang harunya.. semua masakan yg dimasak untuk makan tengahari ini berada dlm bilik tersebut.. ini adalah gara-gara tidak mahu boboy mengacau meja makan.. sekarang diorang pulak yg xdapat makan..haha:P

haruskah pn mak balik menghantar kuncinya? erm.. pretty far jugak ni.. kalau balik terus tu.. lain cerita kan? huhuhu:( sabar lah ya.. masak yang lain jek.. o pecahkan sajer tombolnya.. tombol diapon memang dah rosak.. susah nk lock and open..
atau kejutkan en. bapak.. dan do what he expert to do.. repairing.. macam tikus membaiki labu.. hehe:)

ok la.. muak tak ngan repekan hari ini..

selamat menjamu selera.. bye!

No comments: