Tuesday, June 16, 2009

::tiru meniru::

speaking of pampers.. boboy ini tersangatlah cepat belajar dari pemerhatiannya.. malam semalam cik maid cakap dia selepas mandi.. ternampak pampers kepunyaan pn. mak dan dia pon mengambil nya.. dan dengan lagak macam pn. mak lakukan.. tidak pasti dia melihat siapa yang melakukan demikian.. samada pn. mak atau auntie2 dia semasa dikampung.. tidak dapat dipastikan.. namun dia macam tahu2 sahaja.. terus membukanya dari plastik .. dan kemudian membuka pelekat sekali lalu diletakkan ditempat yg sepatuntnya diletakan... dan gaya tterkepit2 dia berjalan sekeliling rumah..
eiyyy.. jangan la tunjukkan apa2 perbuatan yg tidak sepatutnya dihadapan dia.. semuanya sekarang dia akan cuba buat... sabar sajer lah kan?

dan yang paling pn.mak gelabah sekali apabila dikhalayak ramai dia tetiba ckp bak..bak..bak.. sambil tangan kecilnya dia dok sentuh2 part itu dan mahu'membukaknya'.. nk bak meaning nk neneng fresh from the oven.. and dia selamba je selak2... bukannya dia tahupon nk minum cuma nk letak kat mulut sbb asek dok tgk kazen2 dia buat mcm tuh!.. so diapon nak jugak..

sabar sajerlah boboy!

No comments: