Monday, May 25, 2009

::selasema::

hari ini pn. mak agak kerisauan sedikit kerana terpaksa meninggalkan si boboy bersama cik maidnya dirumah.. bukan ape ya kengkawan.. jangan salah tafsir dan salah pemahaman.. bukan kerisauan dek takut di dera cik maid dia ya! .. tetapi kerisauan disebabkan boboy telah dilanda selsema yang agak teruk.. huhuhu:(.. sekarang ini pulak sedang kecoh dengan selasema H1N1 yang melanda dunia... dan semestinya si boboy bukan dilanda wabak selasema itewww.. ya!

shian sangat2 pada si boboy pn. mak!!! .. malam tadi dia xdapat nk tidur dengan lena dan beristirehat dengan tenang .. kerana asek2 terganggu saje tidurnya mungkin disebabkan kesukaran bernafas dan kahak yang menggangu sistem pernafasannya.. sedih pn. mak melihat keadaan boboy yang sering menangis dan meragam malam tadi .. dan lagi sedeh jugak tidur pn. mak juga terpaksa diganggu kan.. manakala en. bapak pulak tidur mati sajer langsung tidak terganggu ya! atau buat2 mcm tidak diganggu.. heheh:)

dan jugak ini adalah pertama kali dalam sejarah boboy tidak memaksa perlukan pn. mak atau en. bapak membawa dia meraund2 taman perumahan kami macam kebiasaannya setiap pagi..... dia sebenarnya langsung tidak jaga semasa kami bersiap2 mahu ketempat kerja.. mungkin jugak ini disebabkan gangguan tidur yang dialaminya yang jugak menyebabkan pada waktu hening pagi baru dia dapat melelapkan mata tanpa gangguan kahak2 durjana itu.. ces! cepat2 dikau nyah dr tubuh boboy! walaupon tidak perlu berebut dengan boboy dikala bersiap2 dan tidak perlu membawa boboy meraund2 taman namun hati pn mak xrasa seronokdan gembirapon... .. tetapi pn. mak rasa mcm missing in action.. rasa xlengkap paginya tanpa diganggu boboy tercinta.. tak complete rutin pagi tanpa membawa boboy meranud.. pn mak agak kerinduan him bothering her every morning.. huhuhu:(

get well soon boy!. cepat sembuh dan kacau pn. mak ya! lab u son!

take care.. daa!

No comments: